تابلو سازی شرق تهران

۱۲ بازديد

تابلو سازی شرق تهران– در تهران با مجهزترین و بروزترین تجهیزات و ماشین آلات طراحی و تولید در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد | طراحی سه بعدی تابلو سازی شرق تهران و تخفیف ویژه و استشنایی انواع تابلوهای چلنیوم (تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان) تا 30% و تضمین با کیفیت ترین متریال مصرفی افتخار این مجموعه بزرگ تابلوسازی می باشد.

تابلو سازی شرق تهران– ما با افتخار اعلام می نماییم که تابلوسازی نشان شهر با کادری مجرب و خلاق انجام کلیه کارهای تبلیغاتی شما (تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان) از طراحی تا ساخت و اجرا را در اقصی نقاط ایران به عهده گرفته و به نحو احسن به انجام برساند.

تابلو سازی شرق تهران– تابلوسازی نشان شهر با افتخار کلیه خدمات از جمله تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان را در اسرع و بالاترین کیفیت و تا 30% تخفیف وقت به هموطنان عزیز ارائه می نماید .از نمونه پروژه های این شرکت عبارتنداز : ساخت تابلوهای زیبا سازی و تامین اجتماعی با بسیاری از شرکتهای خصوصی مانند جگوار، لکسوس، بنز، هیوندا، کیا، BMW و نیز ساخت تابلوهای بیمارستان ها در تهران و شهرستان ها،ساخت تابلوهای هتل ها در تهران و شهرستان ها، ساخت تابلوهای بانک ها در تهران و شهرستان ها ، ساخت تابلوهای دانشگاه ها در تهران و شهرستان ها و ساخت تابلوهای بیمه ها در تهران و شهرستان اشاره نمود.

بهترین تابلوسازی درشرق تهران
مجموعه تابلو سازی نشان شهر از آغاز فعالیت خود تا به امروز توانسته رضایت مشتریان خود را در عرصه مشاوره، طراحی، اجرای تبلیغات محیطی و ساخت تابلوهای حروف برجسته جلب و خدمات مناسبی به آنها ارائه دهد .

از نقاط روشن در کارنامه کاری این شرکت میتوان به پروژه های دولتی نظیر ساخت تابلوهای زیبا سازی و تامین اجتماعی با بسیاری از شرکتهای خصوصی مانند جگوار، لکسوس، بنز، هیوندا، کیا، BMW و نیز ساخت تابلوهای بیمارستان ها درتهران و شهرستان ها،ساخت تابلوهای هتل ها درتهران و شهرستان ها، ساخت تابلوهای بانک ها درتهران و شهرستان ها ، ساخت تابلوهای دانشگاه ها در تهران و شهرستان ها و ساخت تابلوهای بیمه ها در تهران و شهرستان همکاری داشته است.

تابلوسازی نشان شهر مفتخر است با کادری مجرب و خلاق انجام کلیه کارهای تبلیغاتی شما از طراحی تا ساخت و اجرا را در اقصی نقاط ایران به عهده گرفته و به نحو احسن به انجام برساند .

تمام تلاشهای این مجموعه در جلب رضایت و ارائه بهترین خدمات به مشتریان ، برای تبلیغات موثر و هدفمند صورت می پذیرد .
تابلو سازی شرق تهران– تابلوسازی نشان شهر بعد از سفارش مشتری ابتدا کار طراحی تابلو را انجام داده و طرح برای مشتری ارسال میگردد. تابلوسازی بعد تایید طرح توسط مشتری مراحل ساخت تابلو را به ترتیب آغاز کرده و در نهایت کار ساخت در زمان تعیین شده به اتمام میرسد، و در محل مورد نظر نصب و اجرا می گردد تابلو لایت دو طرفه _ساخت تابلو مغازه ارزان_سایت طراحی تابلو مغازه_ساخت پلاک راهنمای ساختمان – شما می توانید جهت سفارش و یا مشاوره های قبل خرید با  tel:02188300886 ارتباط برقرار نمایید .

 

طرح برای چاپ روی پارچه – اموزش جامع انتخاب طرح

۸ بازديد

طرح برای چاپ روی پارچه – اموزش جامع انتخاب طرح

در این مقاله سعی بر انتقال تجربیات خود به شما مشتریان عزیز در زمینه انتخاب مناسب ترین طرح از نظر رنگ. نوع فایل. تناسب میان طرح انتخابی و پارچه و دیگر موارد و نکات مربوط به انتخاب طرح برای چاپ روی پارچه داریم. پس تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنید.

طرح برای چاپ روی پارچه که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در چاپ می باشد.
آیا از تاثیر طرح برای چاپ روی پارچه مطلع هستید؟

 
طرح برای چاپ روی پارچه از نظر رنگ

پیش از توضیح نوع رنگ فایل انتخابی باید توضیح کوتاهی در باره اساس کار دستگاه های چاپ پارچه بدهیم. اغلب دستگاه های چاپ پارچه از مود رنگی CMYK استفاده میکنند. به این معناست که دستگاه با ترکیب چهار رنگ مشکی زرد قرمز و ابی خروجی با تنوع 16 میلیون رنگ در اختیار ما قرار می دهد.

اما توجه داشته باشید که فایل انتخابی شما در مود رنگی RGB قرار داشته باشد. هنگامی که طرح انتخابی شما در مود رنگی CMYK باشد به نسبت مود RGB از شفافیت و کیفیت پایین تری بهرمند می شود.
طرح برای چاپ روی پارچه از نظر تناسب با جنس پارچه

در زمینه انتخاب نوع طرح در ارتباط با جنس پارچه میتوان گفت که این امر امری کاملا سلیقه ای است و هر طرحی بر روی هر جنسی از پارچه قابل چاپ است. اما طبق نمونه های چاپ شده از طرح هایی که در زمینه عروسکی و فانتزی هستند بیشتر بر روی پارچه های نازک مناسب لباس های راحتی و یا شومیز و … مثل کرپ بوگاتی. کرپ حریر و… استفاده میشود.

از طرح های زنجیری و پلنگی و طرح هایی از این قبیل بیشتر بر روی پارچه هایی استفاده می شود که ایستایی خشک تری دارند و یا بر روی پارچه هایی مانند مخمل که از نظر جنس قیمتی هستند اجرا میشوند.

طرح هایی از قبیل گل و دسته بندی ان نیز روی اکثر پارچه ها قابلیت اجرا شدن دارند زیرا هماهنگی اینگونه طرح با اغلب پارچه های موجود در بازار وجود دارد.

برای شناخت بیشتر جنس پارچه ها میتوانید به صفحه راهنمای انتخاب جنس پارچه مراجعه کنید.

طرح برای چاپ روی پارچه – اموزش جامع انتخاب طرح

طرح برای چاپ روی پارچه – اموزش جامع انتخاب طرح

چاپ سابلیمیشن چیست؟

۱۰ بازديد
چاپ سابلیمیشن چیست؟

این چاپ یک نوع چاپ بر روی اشیاء است. از جمله مواردی که می توان در چاپ سابلیمیشن استفاده کرد تی شرت، لیوان، کلاه، پارچه و … می باشد.

چاپ سابلیمیشن چیست؟

از ویژگی های این چاپ که آن را به یک چاپ محبوب و پر طرفدار تبدیل کرده است می توان به کیفیت و ماندگاری بالا، قیمت مناسب، کاربرد در تمام تیراژ ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد.
فرآیند این چاپ بسیار ساده بوده که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.
روش چاپ سابلیمیشن به چه صورت است؟

روش چاپ سابلیمیشن یا چاپ تصعید رنگ یک روش نوین است که در آن از جوهر تصعید بر روی کاغذ تصعید و به طور دیجیتالی استفاده می کنند. در مرحله بعد به کمک گرما و فشار آن را به ماده مقصد منتقل می کنند.
در روش چاپ سابلیمیشن دما از ۱۹۵ تا ۲۵۰ درجه است و با فشار اعمالی تبدیل جوهر تصعید از جامد به گاز و در ادامه باز شدن منافذ سطح یا ماده مقصد را شاهد خواهیم بود. بدین صورت که جوهر از کاغذ تصعید خارج می شود و در سطح ماده مقصد می نشیند.
بلافاصله پس از آن که گرما را حذف می کنیم، جوهر تصعید به حالت خود جامد برمی گردد. در این جاست که طرح و رنگ مورد نظر ما به سطح مقصد تزریق می شود.
چاپ سابلیمیشن را برای موادی می توان استفاده کرد؟

بهترین محصولات و کالاها برای چاپ سابلیمیشن، پارچه هایی ترکیبی از پلی استر و پلی استر و یا کالاهای دارای پوشش پلیمری و همچنین مواد سفید یا رنگ روشن می باشد. این نوع چاپ را بر روی محصولات متنوعی می توان اعمال کرد که این محصولات به شرح زیر می باشند:
• پارچه
• کاشی سرامیک
• زیر لیوانی
• لیوان
• ساعت
• فندک
• چتر
• پد های ماوس
• زیور آلات
• برچسب

 

چاپ سابلیمیشن چیست؟

 

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ روی پارچه – چگونگی تشخیص کیفیت خوب از بد؟

۱۰ بازديد

چاپ روی پارچه – چگونگی تشخیص کیفیت خوب از بد؟

یکی از دغدغه های همیشگی افراد برای سپردن چاپ روی پارچه به چاپخانه ها نحوه تشخیص کیفیت چاپ می باشد.

چگونه تشخیص بدیم چاپ روی پارچه با کیفیت بالا انجام شده؟

اما عوامل زیادی بر روی کیفیت چاپ روی پارچه اثر می گذارد که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱ نوع کاغذ مصرفی

۲ نوع جوهر مصرفی

۳ جنس پارچه

۴ دمای و سرعت کلندر

۵ طرح مورد نظر برای چاپ

۶ نرم افزار ریپ مورد استفاده

حالا به بررسی مختصر هر یک از موارد بالا می پردازیم.

چاپ روی پارچه – چگونگی تشخیص کیفیت خوب از بد؟

 

چاپ روی پارچه – چگونگی تشخیص کیفیت خوب از بد؟

چاپ روی پارچه – چگونگی تشخیص کیفیت خوب از بد؟

تاثیر کاغذ مصرفی بر روی کیفیت چاپ روی پارچه

حتما تا به حال نام کاغذ کوت شده و یا کاغذ سابلیمیشن به گوشتان خورده است. کاغذ سابلیمیشن وظیفه انتقال جوهر بر روی پارچه را دارد.

در بازار ارقام مختلف کاغذ در گرم های متفاوت و همچنین درجه کیفی متفاوت وجود دارد. چاپ خانه ها به طور رایج از کاغذ هایی در گرم های ۲۸ الی ۵۰ استفاده می کنند.
اما کدام گرم کاغذ بهتر است؟

نکته قابل توجه این است که نباید فریب جملاتی مانند استفاده از کاغذ با گرم بالا قطعا باعث باعث کیفیت بالاتر می شود را بخورید. چرا که انتخاب گرم کاغذ کاملا متناسب با جوهر مصرفی می باشد. بر عکس باور عمومی هر چه گرم کاغذ پایین تر باشد به دلیل انتقال آسان تر حرارت برگردان جوهر بهتری نسبت به کاغذ هایی با گرم های بالاتر دارد و می تواند خروجی بهتری برای چاپ روی پارچه به ما بدهد.

اما نکته مهم تر اینجاست که باید از کاغذ های کوت شده در چاپ پارچه استفاده شود. کاغذ به وسیله مواد مخصوص پوشانده می شود. که به ان پوشش یا کوت کردن کاغذ می گویند.

کاغذ کوت شده جذب جوهر بهتر و همچنین انتقال جوهر بالاتری بر روی پارچه دارد. که موجب می شود تا چاپ روی پارچه براقیت بیشتری داشته باشد و کیفیت کار بالا رود.
تاثیر جوهر مصرفی بر روی کیفیت چاپ روی پارچه

جوهر ها انواع بسیار متفاوتی در بازار دارند که از نظر چگالی و شفافیت پس از چاپ با یکدیگر متفاوت اند. باید بگوییم تشخیص جوهر خوب از بد کار چندان اسانی برای مصرف کنندگان و سفارش دهندگان چاپ نیست.

پس در همین حد بدانید که اگر در نمونه گیری اولیه چاپ روی پارچه شما در رنگ مشکی از براقیت و مشکی بودن خوبی برخوردار نبود می تواند یکی از عوامل مهم در بی کیفیت بودن جوهر باشد.

البته توجه داشته باشید که برخی از پارچه ها مانند تترون ذاتا رنگ پذیری پایینی دارند و مشکی نبودن جوهر بر روی این پارچه نمی تواند به تنهایی دلیل بر بی کیفیتی جوهر باشد.

از دیگر موارد تست خوب بودن جوهر شستن نمونه پارچه چاپ شده می باشد که نباید رنگ پارچه بعد از چاپ شسته شود.
تاثیر جنس پارچه بر روی کیفیت چاپ روی پارچه

یکی از عواملی که نقش بسیار بالایی در کیفیت چاپ دارد جنس خود پارچه است. در روش چاپ پارچه سابلیمیشن امکان چاپ بر روی پارچه هایی با الیاف پنبه وجود ندارد.

در چاپ روی پارچه به روش سابلیمیشن پارچه مورد استفاده حتما باید حاوی درصد بالایی پلی استر باشد که از جمله این پارچه ها می توان به انواع کرپ انواع حریر برخی پارچه های تریکو و انواع ساتن و … نام برد

به طور کل هرچه درخشش و براقیت و همچنین پلی استر به کار رفته در پارچه بیشتر باشد. کیفیت چاپ روی آن نیز بالاتر خواهد رفت.
تاثیر دما و سرعت کلندر بر روی چاپ

کلندر به دستگاهی گفته می شود. که به وسیله ی دما و فشار باعث انتقال جوهر از سطح کاغذ بر روی سطح پارچه می شود. این دستگاه ها انواع متفاوتی دارند و تفاوت ان ها اغلب در قطر سیلندر و یکسری سنسور می باشد.

کلندر دمای مد نظر که معمولا برای چاپ روی پارچه بین ۲۱۰ الی ۲۲۰ درجه سانتی گراد است را به طور یکنواخت و تحت یک فشار ثابت به پارچه و کاغذ میدهد تا رنگ به صورت یکنواخت از کاغذ به پارچه منتقل گردد.
و اما چگونگی تاثیر کلندر بر کیفیت چاپ؟

به طور کلی هر پارچه با توجه به ضخامت و رنگپذیری و نوع الیاف آن باید در دما و سرعت مناسبی تحت فشار و گرمای کلندر قرار گیرد چرا که در صورت عدم تناسب میان دما و سرعت و فشار با پارچه ممکن است پارچه پس از پرس خشک شود و لطافت خود را از دست بدهد.

و یا اینکه به دلیل عدم رعایت شرایط مناسب پارچه به درستی رنگ نگیرد و چاپ روی پارچه از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

پس می توان نتیجه گرفت تجربه و دانش فنی اپراتور دستگاه کلندر بر کیفیت چاپ روی پارچه تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
تاثیر طرح مورد نظر بر روی کیفیت چاپ روی پارچه

یکی از مواردی که می تواند تاثیر چشم گیری بر روی کیفیت چاپ داشته باشد وضوح و مود رنگی طرح و ابعاد طرح مورد نظر می باشد.

دقت داشته باشید که حتما پیش از چاپ طرح مورد نظر خود را به یک طراح ماهر اشنا به چاپ روی پارچه و چاپ سابلیمیشن بسپارید تا از نظر کیفی و وضوح آن را مورد بررسی قرار دهد.

کوچکترین جزئیات در زمینه رنگ و وضوح می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت چاپ داشته باشد.
تاثیر نرم افزار ریپ بر روی کیفیت چاپ

در ابتدا باید بگوییم نرم افزار ریپ چیست. به بیان ساده کامپیوتر و پرینتر به صورت مستقیم زبان یکدیگر را متوجه نمی شوند پس برای انتفال طرح ها از کامپیوتر به چاپگر سابلیمیشن نیاز به یک مترجم خواهیم داشت به نام نرم افزار ریپ.

نرم افزار ریپ فایل طرح را به زبان مورد نظر چاپگر ترجمه کرده و دستور چاپ می دهد. اما چگونه متوجه شویم این ترجمه درست انجام می شود.

مهم ترین بخش ریپ کردن یک فایل دقیقا به همین نقطه بر میگردد. که نرم افزار ریپ آیا از زبان درستی برای ترجمه بهره می برد یا خیر؟

به زبان مورد استفاده توسط نرم افزار ریپ پروفایل رنگ گفته می شود. در حقیقت پروفایل است که میگوید طرح شامل چه رنگ هایی است. و آن را به چاپ گر منتقل می کند و چاپگر نیز طبق ترجمه پروفایل رنگ را چاپ میکند.

پس می توان گفت از مهم ترین عواملی که بر کیفیت چاپ اثر می گذارد دقت پروفایل رنگ می باشد تا رنگ های چاپ شده دقیقا با رنگ های موجود در مانیتور یکی باشند.

اما قابل چشم پوشی نیست که حتی بهترین پروفایل ها هم تا حدود ۹۰ درصد مشابه تصویر خواهند بود چرا که عوامل بسیار زیاد دیگری موجب تاثیر بر روی رنگ می شوند که قابل حذف نیستند پس هیچ وقت نمی توان انتظار تشابه ۱۰۰ درصدی رنگ و مانیتور را داشت.

 

هتل راهب کاشان

۱۲ بازديد

هتل راهب کاشان

هتل سنتی راهب کاشان در یکی از بهترین نقاط گردشگری و در مرکز شهر کاشان واقع است
     
  • 1401/12/28
  •   
  • استان : اصفهان
  •   
  • شهر : کاشان
  •   
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان، کاشان، خیابان فاضل نراقی، محله درب باغ، کوچه فرهنگ 31 - مهینستان راهب
تلفن : 66059000-021

هتل سنتی راهب کاشان در یکی از بهترین نقاط  گردشگری و در مرکز شهر کاشان واقع است. نزدیکترین جاذبه های زیبا و تاریخی به این هتل، تیمچه معروف امین الدوله و مسجد آقا بزرگ است که با حدود 10 دقیقه پیاده روی میتوانید از این مکانها دیدن نمایید. همچنین شما میتوانید با حدود 20 دقیقه پیاده روی به خیابان علوی برسید و از خانه ها و سراهای زیبای کاشان در این خیابان دیدن نمایید.
قابل ذکر است که این هتل بعلت حفظ حالت سنتی خود در اتاقها تلویزیون ندارد.

هتل راهب کاشان-LvgL6d46M7

هتل راهب کاشان-AKwrOtngJX

هتل راهب کاشان-PnAl2K5jfb

هتل راهب کاشان-4y5QIoifPM

هتل راهب کاشان-0RNG46khLf

 

هتل خانه ایرانی کاشان

۱۰ بازديد

هتل خانه ایرانی کاشان

اقامتگاه سنتی «خانه ایرانی» با پنج مجموعه اقامتی متنوع و متفاوت
     
  • 1401/12/28
  •   
  • استان : اصفهان
  •   
  • شهر : کاشان
  •   
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان، کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان فاضل نراقی، خیابان علوی، کوچه باستان پنجم (کوشک صفی)، کاشی 8
تلفن : 66059000-021

اقامتگاه سنتی «خانه ایرانی» با پنج مجموعه اقامتی متنوع و متفاوت شامل: بالاخانه، پرده‌سرا، نهان‌خانه، خانه سرا و خلوت سرا و هم‌چنین امکانات رفاهی در اتاق آئینه، تالار پذیرایی، سفره‌خانه، شربت‌خانه و حوض‌خانه در خدمت مهمانان قرار می‌گیرد که کاشان را به عنوان یک مقصد گردشگری فرهنگی و زیست محیطی انتخاب کرده‌اند و تجربه سبک زندگی سنتی و اصیل ایرانی را توأم با امنیت خاطر، آرامش و آسایش جستجو می‌کنند.
موقعیت مکانی خانه تاریخی ایرانی امکان دسترسی آسان و سریع به سایر اماکن تاریخی را فراهم نموده است. دسترسی پیاده به خانه ها و اماکن تاریخی نظیر مسجد اقابزرگ، بازار و بافت تاریخی کاشان، کوشک صفی و ... که فاصله به هر کدام از این مکانها پنج الی 10 دقیقه پیاده راه است. همچنین آرامگاه شاه عباس صفوی در فاصله 20 دقیقه ای پیاده از هتل سنتی ایرانی قرار دارد.

هتل خانه ایرانی کاشان-L2Gj3ToIUo

هتل خانه ایرانی کاشان-kBCIpf0ocg

هتل خانه ایرانی کاشان-uDUvdWE6ic

هتل خانه ایرانی کاشان-PNkTGP2Tuw

 

هتل سنتی اطلسی کاشان

۷ بازديد

هتل سنتی اطلسی کاشان

اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان در محله و خیابان قدیمی علوی با دسترسی راحت و آسان به خانه های تاریخی کاشان واقع شده است
  •  
  • 1401/12/28
  •  
  •  
  • استان : اصفهان
  •  
  •  
  • شهر : کاشان
  •  
  •  
  • دسته : هتل ها
آدرس : اصفهان، کاشان، خیابان علوی، کوچه باستان پنجم(کوشک صفی)، پلاک ۶، اقامتگاه سنتی اطلسی
تلفن : 66059000-021

اقامتگاه سنتی اطلسی کاشان در محله و خیابان قدیمی علوی با دسترسی راحت و آسان به خانه های تاریخی کاشان واقع شده است. این اقامتگاه که اخیرا در سال 1397 افتتاح شده است یکی از اقامتگاه های تازه تاسیس و خوب شهر کاشان محسوب می شود.

خانه اطلسی با اتاق های پنج دری، سرداب، حوض خانه و بادگیری که آشیانه ی گنجشک ها و کبوترها شده است، نمادی از معماری قدیمی ایران است.

خانه ای با حیاطی بزرگ و حوضی با ماهی های رقصان. می توان توی این حیاط نشست و زیرِ سایه کاجِ سر به فلک کشیده اش، مستِ بوی ختایی های نمدار و محو ستاره های اطلسِ بالای سر شد.

 این هتل سنتی دارای 11 باب اتاق که سه باب از اتاق های در طبقه پایین و مشرف به حیاط (اسامی اتاق ها: 6 – 7 – 9) به همراه کافی شاپ٬ دو باب اتاق در زیرزمین (اسامی اتاق ها: 10 و 11)٬ دوباب اتاق در حیاط (اسامی اتاق ها: 12 و 14) و پنج باب اتاق در طبقه ی بالا و هم سطح با خیابان(اسامی اتاق ها: 1، 2، 3، 4 و 5) قرار دارند. 

متراژ اتاق ها:

  • اتاق ۱: نه متر
  • اتاق ۲: نه متر
  • اتاق ۳: هجده متر
  • اتاق ۴: ده متر
  • اتاق ۵: بیست متر
  • اتاق ۶: هشت متر
  • اتاق ۷: هجده متر
  • اتاق ۸: ده متر
  • اتاق ۹: بیست متر
  • اتاق ۱۱: بیست متر
  • اتاق ۱۲: شانزده متر
  • اتاق ۱۴: هجده متر
  • لابی: بیست و چهار متر
  • حیاط: ۱۷۰ متر
  • زیربنا ۷۰۰ متر و مساحت حدود ۶۰۰  متر

هتل سنتی اطلسی کاشان-ABJiV5Wkuc

هتل سنتی اطلسی کاشان-C9BKGjwx4l

هتل سنتی اطلسی کاشان-NrORogWIIi

هتل سنتی اطلسی کاشان-88POCXypSb

سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می‌شود

۸ بازديد
سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه رمضانی کریمه، رضا سلیمانی مدیر این نمایشگاه با اشاره به تقاضای تولیدکنندگان بر دائمی شدن نمایشگاه گفت: این نمایشگاه سال گذشته با هدف حمایت از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی آسیب دیده از شرایط کرونا با حضور ١٠٠ برند فعال به کار خود ادامه داد و تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ کالای مورد نیاز یک بانو محجبه در این سایت بارگزاری شده است.

وی با اشاره به این موضوع که hijab۹۹.ir سال گذشته به عنوان اولین و تخصصی ترین نمایشگاه مجازی حوزه پوشاک اسلامی کار خود را آغاز کرد، گفت: راه‌اندازی این سامانه کمک کرد عدالت توزیع کالاهای حجاب در کشور محقق و مشکل کمبود سکوی عرضه و نظام توزیع کاهش پیدا کند.

مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه با اشاره به گستردگی خرید از همه٢۵ استان بوده است افزود: امسال روند بازدید و خرید آنلاین نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است و بازدید از سایت نسبت به زمان مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

رضا سلیمانی خاطر نشان ساخت: حجاب یکی از صنایع فرهنگی ماست که به عنوان کالاهای فرهنگی قرار نمی گیرند که به آن به عنوان یک کالای رقابتی در بازارهای جهانی نگاه شود. این نمایشگاه با دائمی شدن به کالاهای حجاب کمک کند که در لیست کالاهای فرهنگی قرار بگیرند.

وی با اشاره به نمایشگاه های پوشاک های اسلامی که در سراسر دنیا برگزار می شود خاطر نشان ساخت: ایران جز کشور های مسلمانی است که هنوز نتوانسته آمد به شایستگی در این نمایشگاه ها حضور پیدا کند و ظرفیت های ایران در حوزه پوشاک اسلامی ناشناخته مانده است.

مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه گسترش ظرفیت‌های عفاف و حجاب در کشور، فرهنگ سازی پوشش‌های اسلامی، ترویج و معرفی پوشش‌های اسلامی مناسب و ایجاد انگاره‌های مناسب پوشش عفیفانه برای بانوان عفیف ایرانی و اسلامی است.نمایشگاه رمضانی کریمه در گام بعدی اقدام به تاسیس سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب می کند تا تولیدکننده ها و مصرف کنندگان بتوانند فارغ از مشکلات خرید فروش حضوری، محصولات خود را حتی در شرایط قرنطینه نیز عرضه و تهیه کنند.

وی افزود: ٣٠ درصد تولید کنندگان دغدغه مند با بنیه های ضعیف در شرایط کرونا ورشکست شدند و شرایط موجود شرایط سختی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است و تعداد زیادی از آنها در حال ورشکستگی و تعطیلی کسب و کارشان هستند و در پی این اتفاق نیز تعداد زیادی از کارگران بیکار خواهند شد. این مهم نشان دهنده الزام دائمی شدن نمایشگاه است.یکی از نقاط ضعفی که در حوزه پوشاک اسلامی وجود داشت، استفاده حداقلی از محصولات فناورانه است که البته در سال های اخیر پیشرفت های خوبی در این حوزه انجام شد.

این کارشناس حوزه مد و لباس با اشاره به این موضوع که نمایشگاه رمضانی پوشاک اسلامی و نمایشگاه های بهاره دو رویداد مقطعی در حوزه پوشاک اسلامی است گفت: نمایشگاه مجازی به خریدار و فروشنده امکان خرید آسان و مناسب تر را می دهد و با نظارت هایی که نسبت به قیمت ها انجام می شود خریداران هم از خرید خود مطمئن تر هستند.این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه سعی می شود، گام های موثری برای تعمیق الگوهای عفاف و حجاب در سطح جامعه و ارتقای فرهنگ مصرف کالای ایرانی و جایگزین کردن پوشش اسلامی ایرانی به‌جای پوشش نامتعارف به‌منظور فعال‌سازی همه ظرفیت‌های موجود حوزه طراحی و تولید محصولات عفاف و حجاب برای ایجاد جهش در تولید کشور در شرایط کرونایی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستیابی به سبک زندگی اسلامی ایرانی برداشته شود.

‎وی در پایان تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان www.hijab۹۹.ir از محصولات شرکت‌های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید کنند

الگوها و مدل های لباس باید متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد

۹ بازديد
الگوها و مدل های لباس باید متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد
به گزارش خبرگزاری حوزه، یکی از مسایل بسیار مهم در حوزه امور فرهنگی و اجتماعی، ناظر به نوع پوشش در جامعه به ویژه پوشش و لباس زنان و دختران است.

در سال های اخیر نیز در این راستا البته بحث های پردامنه ای در گرفته، اما با این حال باید توجه داشت که یکی از عوامل تأثیرگذار بر این مقوله، طراحان مد و لباس و صنف خیاطان هستند که با ارایه الگوهای مناسب و در عین حال جذاب و شیک می توانند در این رابطه نقش آفرینی مطلوب داشته باشند و از سوی دیگر به شکل محسوسی جلوی تأثیرات نامطلوب تهاجم فرهنگی در بحث مد و لباس را بگیرند.

در همین راستا با زهرا حسینیان، یکی از بانوان باتجربه، خلاق و متعهد که خود عضو انجمن طراحان مد و لباس استان قم است به گفت و گو پرداخته ایم که مشروح آن در ادامه می آید؛

برای آغاز بحث بفرمایید که شور و اشتیاق به مساله طراحی مد و دوخت لباس از چه مقطعی به طور جدی در وجود شما شکل گرفت؟

بنده از همان سنین نوجوانی و به طور مشخص از ۱۵ سالگی علاقه و اشتیاق بسیار زیادی به این کار داشتم و همین علاقه نیز زمینه ساز این شد که به تدریج به شکل حرفه ای به این امر ورود کنم و تا امروز نیز بیش از ۲۰ سال است که در عرصه طراحی و دوخت لباس مشغول به فعالیت هستم.

این را هم بگویم که از همان سنین نوجوانی کلاس آموزشی می رفتم و یادم هست پانزده ساله بودم که برای نخستین بار برای یک مشتری به صورت جدی لباس طراحی کرده و دوختم. در حال حاضر نیز عضو انجمن طراحان مد و لباس استان قم هستم

گویا از تشکیل این انجمن، زمان چندان زیادی نمی گذرد. تأسیس انجمن طراحان مد و لباس را در زمینه معرفی و ترویج مدل ها مناسب لباس و پوشش چطور ارزیابی می کنید؟

البته همان طور که شما هم گفتید، زمان زیادی از راه اندازی این انجمن نمی گذرد. شاید کمی بیشتر از یک سال باشد اما به هر صورت ایجاد چنین تشکل و انجمنی آن هم در شهر قم، به نظرم اتفاق خوبی است، هر چند که درباره خروجی برنامه ها و عملکرد آن هنوز زود است که قضاوت و تحلیلی داشته باشیم.

 آن چه به ذهن بنده می رسد این که در شرایط کنونی، مدل ها و لباس هایی که طرح غربی دارند، علاقه مندان بیشتری در جامعه پیدا کرده اند و از آن سو، میل و گرایش به سمت استفاده از لباس های بومی و ایرانی تا حدی کمتر است که این مسایل باید به درستی از منظر جامعه شناختی و روانشناختی مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا به نتایج مشخصی در این زمینه برسیم و بتوانیم تحول مطلوبی در این باره شکل دهیم.

این که مثلاً در جامعه درباره زنان بدحجاب و یا بدپوشش صحبت می شود ما باید حواسمان به این نکته ظریف و در عین حال مهم باشد که خیلی از این ها ریشه های روانشناختی دارد و اگر ما از ریشه بتوانیم انسان ها را روان شناسی کنیم و رویشان کار علمی و فرهنگی انجام دهیم، خیلی از مشکلات حل شده و یا کاهش می یابد.

خود شما به عنوان یک فعال این عرصه، چه راهکارهایی برای مقابله با این وضعیت سراغ دارید و اساساً شیوه خودتان در طراحی مد و لباس چگونه بوده به نحوی که هم در آن ها به عنصر جذابیت و سلیقه مشتری توجه شده باشد و هم این که شاخصه های فرهنگ ایرانی و اسلامی نیز در کارها مدنظر قرار گرفته باشد؟

در رابطه با کارهای خودم آن چه باید عرض کنم این است که همواره سعی کرده ام لباس ها را بر اساس نوع شخصیت مشتری طراحی نمایم و اگر پیشنهاد و ایده ای که به او می دهم بر این اساس باشد. به عنوان مثال برای کسی که مانتویی است، باید به اقتضای پوشش او طرح و ایده داد به طوری که هم لباس شکیل و جذابی داشته باشد و هم در عین حال با حجاب و پوشش مناسب باشد.

نکته حائز اهمیت دیگر این که ما باید به سلیقه مشتری نیز احترام بگذاریم و از سوی دیگر روان شناسی انسان ها را نیز بلد باشیم. بنده کوشیده ام از حیث روانشناختی با مشتریانم در کار هماهنگ شوم و البته با شناخت سلیقه و ذائقه آن ها بهترین ایده را مطرح کنم به طوری که همان طور که شما هم گفتید هم با سلیقه او بخواند و کار جذابی باشد و هم این که به هر حال یک لباس متناسب با فرهنگ ما و پوشیده و برازنده باشد.

یک نکته دیگری که لازم دیدم متذکر شوم این است که به هر حال باید بپذیریم که بخشی از چرایی تغییر سلیقه و ذائقه مردم ریشه در تغییرات مربوط به سبک زندگی دارد، با این حال نمی توان از ریشه اقتصادی قضیه نیز چشم پوشید به طوری که در حال حاضر پارچه و طرح ایرانی برای بسیاری از خانواده ها گران تمام می شود و حال آن که نمونه های غیرایرانی ارزان تر است. البته شکی است که لباس غیرایرانی کیفیتش پایین تر است اما به هر صورت هم تنوع طرح بیشتری دارد و هم این که قیمتش در این وضعیت بازار برای مشتری به صرفه تر می باشد.

بحث مد و پوشش چه جایگاهی در کلان مقوله سبک زندگی ایرانی و اسلامی دارد و به نظر شما، طراحان مد و لباس  و فعالان این عرصه چگونه می توانند با تهاجم نرم فرهنگی، مقابله درست و هوشمندانه ای داشته باشند!؟

ببینید طبعاً مد و پوشش، مساله بسیار مهمی است، چرا که من معتقدم لباس و نوع پوشش، نمایشگر بخشی از شخصیت فرد است و وقتی شما به عنوان مثال وارد یک جمع غریبه می شوید، نخستین چیزی که از شما در نگاه دیگران مطرح می شود، نوع پوشش و لباس است.

و اما این که ما طراحان مد و لباس چگونه می توانیم با این تهاجم نرم فرهنگی مقابله کنیم، به نظرم باز هم بحث روانشناسی در این جا خیلی کلیدی است، به این معنا که بدانیم چگونه از حیث روانشناختی و اقناع بر مشتری تأثیر مناسب بگذاریم و او را قانع کنیم که در عین لباس زیبا و جذاب، چگونه کار او پوشیده و متناسب با فرهنگ ما باشد.

تلاش بنده همواره این بوده، کارهایی که انجام می دهم متناسب با سلیقه خانم های شیک پوش چه جوان و چه مسن باشد تا آن ها لباس زیبا و در عین حال موقر و پوشیده داشته باشند. در حال حاضر بسیاری از لباس هایی که در بازار عرضه می شود، متأسفانه این گونه نیست به عنوان مثال مانتوهای که آستین های کوتاه دارند به وفور یافت می شود.

بارها پیش آمده که برخی خانم هایی پیش من آمده اند که مثلاً گفته اند که می خواهم مانتوی آستین کوتاه بپوشم و من از لحاظ منطقی این افراد را قانع کرده ام که برای داشتن یک مانتوی مناسب و موقر و زیبا باید آستین بلند و پوشیده داشته باشید که اتفاقاً این نوع پوشش بیشتر برازنده شماست.

از این رو بنای شخصی ام بر این بوده که در طراحی و دوخت لباس به خانم ها بگویم که فلان لباس را برای چه مناسبت و کجا می خواهید بپوشید، چه آن که به هر حال مجلس کاملاً زنانه تفاوت می کند با مجلس عمومی و ما باید به عرف و قواعد فرهنگی نیز توجه کنیم.

مانتو اسلامی اینستا

۷ بازديد

مانتو اسلامی اینستا - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس – با افتخار اعلام می نماییم هم اکنون مجموعه عظیم حریران توانسته است سهمی بزرگی از انواع پوشاک پوشیده بانوان این سرزمین از جمله مانتو – چادر – پالتو – عبا – روسری – شومیز دامن شلوار – انواع لباس مجلسی پوشیده - لباس عقد پوشیده – پیراهن زنانه - روسری - کیف را تامین نماید. شما بازدید کننده گرامی احتمالا با جستجوی یک از عبارات زیر اینستاگرام مزون مانتو حجاب- مانتو پوشیده اینستا-انواع مدل زیبا مانتو پوشیده-مانتو مذهبی-مانتو کوتاه پوشیده وارد این صفحه شده اید لطفا تا انتها همراه ما باشید.مانتو اسلامی اینستا - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : حریران به عنوان عرضه کننده لباس های باکیفیت و با هدف ترویج محصولات الهام گرفته از سنت ایرانی و فرهنگ اسلامی در پی آراستگی و پوشیدگی هرچه بیشتر جامعه ایرانی می باشد موضوعات اینستاگرام مزون مانتو حجاب- مانتو پوشیده اینستا-انواع مدل زیبا مانتو پوشیده-مانتو  مذهبی-مانتو کوتاه پوشیده زمینه فعالیت مجموعه حریران می باشد.

مانتو اسلامی اینستا - تا 50 % تخفیف در حراجی حریران از طراحی پارچه تا لباس : لازم به یادآوری می باشد که حریران علاوه بر فروش آنلاین از طریق سایت و پیج اینستاگرام به آدرس hariran.original دارای چندین شعبه در تهران برای خریداران حضوری همه روزه فعال می باشد.اگر در مورد اینستاگرام مزون مانتو حجاب- مانتو پوشیده اینستا-انواع مدل زیبا مانتو پوشیده-مانتو  مذهبی-مانتو کوتاه پوشیده دنبال محصول و مطلب هستید در ادامه با ما همراه باشید.

لطفا جهت مشاهده انواع مدل های مانتو در فروشگاه حریران روی مانتو کلیک نمایید.